نتایج بیشتر...

Generic selectors
فقط مطابقت های دقیق
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors
فیلتر کردن دسته‌بندی ها
تکنولوژی
راهنمای خرید
راهنمای نصب و Passive

چرا باید داهوا بخریم؟ تفاوت دوربین های داهوا با سایر برندها

شرکت داهوا ارائه‌دهنده محصولات و خدمات نظارت تصویری است که بنابر گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، رتبه دوم جهان در داشتن بیشترین سهم از بازار را کسب نمود. احتمالا می دانید داهوا ساخت چین است و جزو معتبر ترین شرکت هایی است که در تولید سیستم های نظارت تصویری فعالیت دارد و در سال‌های اخیر […]

شرکت داهوا ارائه‌دهنده محصولات و خدمات نظارت تصویری است که بنابر گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، رتبه دوم جهان در داشتن بیشترین سهم از بازار را کسب نمود. احتمالا می دانید داهوا ساخت چین است و جزو معتبر ترین شرکت هایی است که در تولید سیستم های نظارت تصویری فعالیت دارد و در سال‌های اخیر جزو صدرنشینان فروش دوربین مدار بسته در جهان قرار گرفته است. پس در این شکی نیست که محصولات این شرکت از کیفیت خوبی برخوردارند. در ادامه از دید کارشناسی محصولات این شرکت و معایب و مزایای دوربین مداربسته داهوا را بررسی خواهیم کرد.

چرا باید داهوا بخریم؟

داهوا بزرگترین، بهترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته جهانی است. این شرکت کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده است. در سال ۲۰۱۵ شرکت داهوا عنوان دوم را در تولید دوربین های مداربسته باکیفیت کسب کرد. دوربین های داهوا قابل نصب در فروشگاه ها، اماکن ورزشی، خیابان ها و … هستند. در ادامه دلایل برتری دوربین های مداربسته داهوا نسبت به سایر برندها را با هم بررسی می کنیم؛

بهترین استاندارد حتی در مدل های اقتصادی: تفاوت دوربین ساخت یک برند با دوربین بی نام و نشان این است که قطعات استفاده شده در آن دوربین بی نام و نشان مشخص نیست و تعهدی نیز در برابر آن ندارد و صرف تحویل درست به مشتری ماموریتش پایان یافته و محصول تبدیل به پول شده است. اما این نسخه برای دوربین های برند نمی تواند پیچیده شود چرا که برند اعتبار و آبرو دارد و اگر مشکلی در محصولاتش وجود داشته باشد باعث می شود به مرور درصد فروش آن کاهش یابد و آن شرکت در نهایت متضرر گردد. پس حتی اگر شما از مدل های اکونومی داهوا نیز محصولی خریداری بفرمایید، حداقل استانداردهایی که در پروسه ی ساخت این محصولات رعایت می شود، باعث می گردد آنها کیفیت مطلوب و عمر بالایی داشته باشند. نمونه ای از تصویر یک دوربین ارزان قیمت را در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

انتقال تصویر رایگان و مطمئن:  بحث انتقال تصویر برای برخی بسیار حائز اهمیت است. خیلی ها از دوربین مداربسته در داخل واحد خود استفاده می‌کنند. داهوا از یک سرور مطمئن و ایمن استفاده میکند تا هم سرعت و کیفیت بالایی داشته باشد و هم به لحاظ امنیتی در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد. جریان انتقال تصویر در دوربین های داهوا چه به تلفن همراه و چه به کامپیوتر رایگان است و کانفیگ کردن آن به سادگی انجام خواهد شد. البته این سادگی برای فردی است که دوربین متعلق به او باشد و برای افراد غریبه تقریبا نا ممکن است.

آخرین تکنولوژی در فشرده سازی تصویر: بالا رفتن کیفیت باعث شده که تصاویر جای بیشتری در هارد بگیرند و از آن سو نیاز به هارد با حجم بالاتر بیشتر از قبل شده است. خرید یک هارد با ظرفیت بالا نیز می تواند از لحاظ هزینه ای به صرفه نباشد، که لازم به ذکر است در سیستم های ساده AHD چاره ای هم نیست و یا باید هارد با ظرفیت بالا خریداری کرد و یا قید ضبط بلند مدت را زد. اما داهوا به واسطه استفاده از آخرین تکنولوژی موجود توانسته محصولاتی را ارائه دهد که فشرده سازی چند برابری داشته باشند و نیاز کمتری به یک هارد با ظرفیت بالا داشته باشند. تکنولوژی این فشرده سازی که شامل H.265 و H.265+ است قابلیت ضبط سه برابری به دستگاه خواهد داد.

دید در شب توانمند و قابل کنترل:دید در شب در دوربین های مدار بسته یک چالش است. یکی از مشکلات رایجی که نصابان با دوربین ها دارند عدم کنترل دید درشب دوربین هاست. برای مثال شما دوربین را در فضای خارجی نصب می کنید که در آنجا نور تقریبا کافی برای شب وجود دارد. اما دوربین تشخیص میدهد که باید قابلیت دید در شب روشن شود و در نهایت تصویر سیاه و سفید خواهد شد. تصویر سیاه و سفید برای خیلی ها مطلوب نیست و اگر دستگاه از مدلهای No Name  باشد هیچ کاری هم نمی توان کرد. اما دستگاه داهوا این امکان را میدهد که دوربین ها اتوماتیک باشند یا دید در شب همیشه روشن و یا همیشه خاموش باشد. در کنار آن دوربین های استارلایت داهوا قادرند در تاریکی تصاویر رنگی تهیه کنند که اوج استفاده از تکنولوژی در یک برند را نشان میدهد.

استفاده از هوش مصنوعی در داهوا: یکی از پیشگامان بهره وری از هوش مصنوعی در دوربین مدار بسته همین شرکت داهو است که سیستم نظارت تصویری خود را آنقدر هوشمند ساخته تا مصرف کننده بتواند بهترین بهره را از سیستم خود ببرد. به طور مثال استفاده از دوربین در فضای خارجی جز برای بازبینی کارایی دیگری ندارد. اما داهوا با استفاده از هوش مصنوعی و تلفیق آن با تشخیص حرکت، کاری کرده است که یک قابلیت کاربری ویژه به پدید آید که نمونه آن در فیلم زیر به وضوح دیده می شود.

ساز و کار ساده و مطمئن در شرایط فراموشی پسورد: اکثر دستگاه های دی وی آر و NVR در صورتی که پسورد ورود فراموش شود، مراحل مبهم و گیج کننده ای دارند و معمولا می بایست دستگاه فلش شود. ما در قسمت معایب یکی از ایرادات را مراحل راه اندازی اولیه طولانی بیان کردیم اما در این قسمت همان مراحل اولیه باعث میشود که ساز و کار بازیابی پسورد ساده باشد و مصرف کننده بتواند از طریق ایمیلی که در سیستم معرفی کرده است، پسورد خود را بازیابی نماید.

کیفیت بالا سیستم های مداربسته داهوا

سیستم های مداربسته داهوا دارای کیفیت بالایی هستند. کیفیت بالا در سیستم مداربسته بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. دوربین های مدار بسته داهوا دارای کیفیت تصاویر بالا، سخت افزار قوی، بدنه استاندارد و مقاوم در برابر ضربه، شرایط جوی نامساعد، گرد و غبار، باران، برف و…. هستند. همه این ویژگی ها نشان دهنده کیفیت بالا در سیستم مداربسته است. وجود این فاکتورها در سیستم های برند داهوا باعث شده تا این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده در زمینه سیستم مداربسته به شمار آید.

متنوع بودن محصولات از دلایل برتری برند داهوا

برند داهوا دارای انواع دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی، نوع بدنه، کیفیت تصاویر و… است. این برند دوربین های مداربسته خود را در تکنولوژی های تحت شبکه و HD تولید می کند. تنوع در محصولات داهوا باعث شده تا بتوان در کاربری های مختلف از دوربین های مداربسته این شرکت استفاده کرد. تولید محصولات داهوا در برگیرنده سیستم های معمولی تا پیشرفته است. دوربین مداربسته داهوا در انواع دوربین های دام، بولت، دوربین اسپید دام، چشم ماهی و… تولید می شوند. اگر به دنبال دوربین های مداربسته حرارتی، پلاک خوان، دوربین ضد انفجار و… هستید می توانید این ویژگی ها را در سیستم های داهوا بیابید.

قیمت به صرفه

یکی از نکات مهم برای کاربران هنگام خرید سیستم مداربسته، قیمت محصولات مداربسته است. قطعا تمام افراد هنگام خرید به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. جالب است بدانید شرکت داهوا علاوه بر ارائه سیستم های مداربسته با کیفیت بالا، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز است. کیفیت تصویر بالا، بدنه دوربین قوی و قیمت مناسب در دوربین مداربسته همگی از دلایل برتری برند داهوا هستند. علاوه بر این داهوا اقدام به تولید دوربین های اقتصادی سری EZ-IP، Cooper و…. نیز کرده است. این محصولات علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی نیز هستند. قیمت مناسب در سیستم های مداربسته داهوا این اجازه را به تمام کاربران می دهد تا نسبت به بودجه مورد نظر خود سیستم دوربین مداربسته متناسب با کاربری خود را انتخاب کنند. برای مشاهده انواع محصولات داهوا و قیمت آن ها می توانید به بخش فروشگاه داهوا مراجعه کنید.

 خدمات پس از فروش مناسب یکی دیگر از دلایل برتری برند داهوا

گارانتی و خدمات پس از فروش در سیستم های مداربسته یکی از مهم ترین نکات در خرید است. دوربین های مداربسته تولید برندهای غیر معتبر و یا NO name اغلب بدون گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. این دوربین ها معمولا دارای طول عمر کوتاه تری نسبت به سیستم های تولید شده توسط برندهای معتبر هستند. گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از نکاتی است که در هنگام خرابی و یا مواجه شدن با مشکل بسیار پر اهمیت است. سیستم های مداربسته داهوا دارای گارانتی چند ساله و خدمات پس از فروش مناسب هستند. این نکته می تواند به عنوان یکی از دلایل برتری برند داهوا نسبت به سایر برندهای تولید کننده باشد.

وجود قابلیت های مختلف در برند داهوا

سیستم های مداربسته داهوا از قابلیت ها و فناوری های پیشرفته نیز پشتیبانی می کنند. این ویژگی ها عبارتند از:

قابلیت WizSense در داهوا

این قابلیت قادر به تشخیص انسان و وسایل نقلیه در تصویر است. قابلیت WizSense به منظور تمرکز بیشتر بر روی هدف در دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنولوژی با استفاده از AI و الگوریتم های یادگیری عمیق Deep learning کار می کند. با استفاده از این قابلیت خطاهای ایجاد شده در هشدارهای دوربین مداربسته کاهش می یابد.

پشتیبانی از تکنولوژی IVS در سیستم های مداربسته

IVS  مخفف عبارت Intelligent Video Surveillance System  به معنای سیستم نظارت تصویری هوشمند است. این قابلیت قادر به تشخیص چهره، شمارش افراد و رسم خط فرضی است. با استفاده از این قابلیت می توانید با رسم خط های فرضی در محیط و اعمال تنظیمات مورد نظر در صورت رخ دادن رویداد مشکوک توسط آلارم دستگاه از آن مطلع شوید. همچنین این قابلیت می تواند با استفاده از تشخیص چهره، چهره های مختلف را ضبط کند. از مزایای استفاده از این تکنولوژی این است که قادر به تشخیص چهره های ناشناس است و می تواند در صورت تشخیص چهره افراد غریبه اقدام به ارسال هشدار به کاربر نماید.

وجود قابلیت  WizMind از دلایل برتری برند داهوا

یکی دیگر از قابلیت های سیستم مداربسته داهوا WizMind است. این قابلیت نیز همانند سایر قابلیت های این برند به منظور کاهش نیروی انسانی و هزینه ها تولید شده است. این قابلیت با کمک هوش مصنوعی AI قادر به ارائه قابلیت هایی مانند تشخیص چهره، تشخیص انسان از وسایل نقلیه، قابلیت پلاک خوانی و… است. دوربین های مداربسته ای که دارای قابلیت WizMind هستند را می توان در کاربری های دولتی، بانک ها، پروژه های تجاری و… استفاده کرد.

فناوری IVS

فناوریIVS یک الگوریتم پیشرفته جهت آنالیز محیط می باشد. در صورتی که شیئی گم شود و از دید پنهان شود این الگوریتم سریعا محیط را آنالیز می کند و آن را شناسایی می نماید. همچنین تصاویر مربوط به چهره افراد را نیز خیلی سریع تشخیص و ضبط می کند و به سرور انتقال می دهد. در صورت بروز هرگونه تغییر یا خرابکاری در محیط این قابلیت خیلی سریع آن را تشخیص می دهد و یک هشدار ارسال می کند و این تغییر را اطلاع می دهد. این فناوری یکی از دلایل برتری دوربین مداربسته داهوا بر سایر برندها می باشد.

قابلیت بیزینس آنالیز(Business Analytics)

قابلیت تشخیص حرارت و شمارشگر افراد به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه یکی دیگر از امکانات بسیار پیشرفته این دوربین است. این قابلیت سبب بالا بردن امنیت دوربین های مداربسته می شود، علاوه بر این به مدیریت این امکان را می دهد که مکان های پر فروش و پر بازدید فروشگاه را شناسایی نماید، در این صورت امکان اندیشیدن تمهیدات لازم جهت افزایش پرسنل در آن بخش و افزایش فروش فراهم خواهد شد. با استفاده از این فناوری اطلاعات به دست آمده به راحتی ضبط و ذخیره سازی خواهند شد و صاحبان مشاغل هر زمان که به این اطلاعات نیاز داشته باشند، می توانند به آن مراجعه و در صورت نیاز استفاده نمایند. این فناوری یکی دیگر از دلایل برتری دوربین مداربسته داهوا نسبت به سایر برندها می باشد.

قابلیت ردیابی خودکار

قابلیت ردیابی خودکار به کاربر امکان زوم و دنبال کردن تصاویر ثابت را می دهد.  ممکن است زمانی پیش بیاید که نیاز باشد تصاویر دوربین مورد بررسی قرار بگیرند. در این صورت جهت مشاهده جزئیات بیشتر لازم است که تصاویر ضبط شده ثابت شوند و به صورت جزئی بررسی شوند. زوم کردن بر روی تصویر و بزرگنمایی بیش از حد ممکن است که کیفیت آن را کاهش دهد و شی یا چهره مورد نظر قابل تشخیص نباشد. داهوا این موضوع را مورد اهمیت قرار داده و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در زوم تصاویر، توانسته سبب افزایش کیفیت تصاویر شود.

 تکنولوژی k4

تکنولوژی ۴k به معنای رزولوشن بالای دوربین های مداربسته می باشد. یکی از قابلیت هایی که در دوربین مداربسته داهوا مورد اهمیت می باشد کیفیت تصاویر ضبط شده می باشد. تکنولوژی ۴k یک قابلیت پیشرفته در ضبط تصاویر است. تصاویر ضبط شده در این قابلیت بیشتر از ۱۰۸۰ پیکسل می باشند و تصاویر با جزئیات بیشتری نمایش داده می شوند. داهوا با به کار بردن این قابلیت در دوربین های مداربسته خود توانسته مشتریان زیادی را در جهان جهت خرید محصولات خود ترغیب نماید.

فناوری starlight

یکی از دلایلی که باعث شده  تا دوربین مداربسته داهوا نسبت به سایر برندها پرطرفدارتر باشد، برخورداری از قابلیت ضبط تصاویر در نور بسیار کم می باشد. این فناوری باعث شده که دوربین تصاویر محیط هایی را که حتی کمتر از ۰۰۷/۰ لوکس می باشد با کیفیت بالا ضبط و ارائه نماید.

تکنولوژی +H.265

تکنولوژیH.265+ یکی از چندین تکنولوژی پیشرفته است که دوربین مداربسته داهوا دارا می باشد. با استفاده از این تکنولوژی در میزان فضای ذخیره سازی و پهنای باند صرفه جویی خواهد شد. این یکی از مهم ترین دلایل برتری این برند نسبت به سایرین می باشد. چرا که علاوه بر صرفه جویی در فضای ذخیره سازی کیفیت تصاویر نیز حفظ خواهد شد.

تنوع، پشتیبانی عالی و قیمت مناسب

داهوا یک برند بسیار متنوع می باشد .دوربین مداربسته داهوا علاوه بر ویژگی های مثبتی که در بالا ذکر شد و در ادامه نیز ذکر خواهد شد، دارای مزیت های دیگری مانند تنوع بالا، قیمت پایین و گارانتی عالی نیز می باشد. شما می توانید محصولات متنوع داهوا را مورد بررسی قرار دهید و هر دوربینی که مورد پسندتان بود را انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت یکی از اصلی ترین دغدغه های مشتریان هنگام خرید دوربین های مداربسته می باشد. محصولات داهوا با وجود اینکه امکانات فوق العاده دارد و یک برند برتر جهانی است، اما قیمت مناسبی دارد و شما با صرف هزینه ای نه چندان بالا می توانید یک دوربین مداربسته داهوا خریداری نمایید. پشتیبانی یکی از راه های جذب مشتری بیشتر و افزایش رضایت آنان می باشد. در صورتی که محصولی پشتیبانی داشته باشد، مشتریان با خیال راحت تری نسبت به خرید آن اقدام می کنند. تمامی محصولات داهوا دارای پشتیبانی دوساله هستند.

سرور انتقال تصاویر رایگان

سازگاری سرور انتقال تصاویر با آی پی هایی که دوربین مداربسته برای آن ها به کار برده می شوند، یک مسئله مهم در دوربین های مداربسته می باشد. سرور انتقال تصاویر دوربین مداربسته داهوا با آی پی های ایرانی کاملا سازگار می باشد و خوشبختانه هنگام انتقال تصاویر هیچ گونه مشکلی ندارد. علاوه بر این تمامی خدمات ابری همچنین انتقال تصویرp۲p  در دوربین مداربسته داهوا برای تمامی کاربران رایگان می باشد.

خدمات نرم افزاری کامل و گسترده

نرم افزارها و برنامه های شرکت داهوا علاوه بر اینکه از امکانات حرفه ای و آسان در آن ها استفاده شده است، استفاده از آن ها نیز به صورت نامحدود و گسترده امکان پذیر است. داهوا یکی از اندک شرکت هایی است که از این ویژگی برای کاربران خود استفاده می کند.

پک کامل

داهوا تمامی لوازم جانبی، لوازم اصلی و نرم افزارهای مورد نیاز یک دوربین مانند رکوردر، پاور، کابل و … را دارا می باشد. شما با خرید دوربین مداربسته داهوا دیگر نیازی به خرید هیچ چیز دیگری جهت نصب آن نخواهید داشت.

مکان های مناسب جهت نصب دوربین داهوآ

یکی از مسائل اصلی در نصب دوربین مداربسته داهوا محل نصب آن است. در هنگام خرید باید مکان هایی را که می خواهید دوربین خود را نصب کنید شناسایی کنید. در ادامه مکان های نصب دوربین مداربسته داهوا را بررسی می کنیم؛ درب ورودی: یکی از مکان های ضروری جهت نصب دوربین مداربسته داهوا درب ورودی می باشد. شاید به نظر بعضی ها نیازی به نصب دوربین در این محل نباشد. امارها نشان می دهد که ۳۶ درصد از سارقان از درب ورودی اصلی جهت ورود به ساختمان استفاده می کنند. درب پشتی: یکی از مکان هایی که احتمال ورود سارق از آن بسیار زیاد است. درب پشتی یا جانبی می باشد. به دلیل اینکه رفت و آمد افراد از این درب محدود است و تسلط بر این بخش کمتر می باشد. با قرار دادن دوربین مداربسته داهوا در این محدوده می توانید امنیت آن را افزایش دهید. بخش هایی مانند گاراژها، مسیرهای فرعی و راه پله ها، همچنین مکان هایی که تسلط بر آن ها کمتر است مانند بخش هایی از فروشگاه های بزرگ که پرسنل ندارد یا پرسنل کمتری دارد، نیز جزء موارد مهمی است که بهتر است از دوربین مداربسته جهت افزایش امنیت در آن ها استفاده شود.

محصولات داهوا را با چه گارانتی خریداری کنیم؟

طی سال‌های اخیر این برند در کشور عزیزمان ایران توسط مجموعه‌های مختلفی از شهرهای مرزی ایران به‌صورت غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده است که این مورد به دلیل عدم پایبندی به تعهدات آن مجموعه‌ها در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نارضایتی‌هایی را در سطح بازار برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است. به همین دلیل شرکت ماد طلایی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های وارد کننده محصولات داهوا از همان ابتدای همکاری تا به امروز به صورت کاملاً رسمی و قانونی با گارانتی اصلی و البته با قیمت‌های منصفانه مطابق با قدرت خرید کاربر و مشتری ایرانی، همچنین برابر با قیمت‌های خود کمپانی این دغدغه و نیاز کاربران را در خصوص دریافت پشتیبانی قبل، به هنگام و بعد از خرید و خدمات پس از فروش کالا و گارانتی این محصولات به‌خوبی رفع کرده است. شما نیز می‌توانید با سامانه به شماره

۰۲۱-۶۲۸۶۷۰۰۰ در تماس باشید و در هر ساعتی از شبانه روز از ما و تیم پشتیبانی‌مان مشاوره، رایگان دریافت کنید.