نتایج بیشتر...

Generic selectors
فقط مطابقت های دقیق
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
Post Type Selectors
فیلتر کردن دسته‌بندی ها
تکنولوژی
راهنمای خرید
راهنمای نصب و Passive

مهم ترین نکات و راهنمای خرید درباره خرید دوربین مداربسته

نصب دوربین مدار بسته امروزه از مهم ترین نیاز های زندگی ماست حس خوب امنیت می تواند باعث شود که احساس آرامش بیشتری را تجربه کنیم اما نکات کلیدی که برای انتخاب و خرید سیستم های نظارتی و دوربین های مدار بسته باید بدانیم چیست؟ _ اولین و مهم ترین عاملی که باید در رابطه […]

نصب دوربین مدار بسته امروزه از مهم ترین نیاز های زندگی ماست

حس خوب امنیت می تواند باعث شود که احساس آرامش بیشتری را تجربه کنیم

اما نکات کلیدی که برای انتخاب و خرید سیستم های نظارتی و دوربین های مدار بسته باید بدانیم چیست؟

_ اولین و مهم ترین عاملی که باید در رابطه با آن تصمیم گرفته شود این است که ما چه پلتفرمی را برای راه اندازی یک سیستم نظارتی نیاز داریم.

دوربین های مدار بسته در نوع کلی تحت شبکه و آنالوگ است، تفاوت این دو در چیست؟

دوربین های تحت شبکه تصاویر بهتر و سیستم های هوشمند بیشتری دارند و در رده های بالا از قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی بهره برده اند، در عین حال قیمت آن ها از رقیب خود یعنی پلتفرم آنالوگ بیشتر است.

در مقابل دوربین های آنالوگ راه اندازی راحت تر و ساده تر و همچنین قیمت کم تری دارند ، تصاویر دوربین های آنالوگ کیفیت دوربین های آی پی را ندارند و قابلت های خاصی را ارائه نمی کنند.

البته باید این مورد را اضافه کنیم که در سیستم های ضبط تصویر برند داهوآ در برخی مدل های سی وی آی که در در دسته دوربین های شبکه قرار ندارد قابلیت هایی از قبیل تشخیص حرکت ، تشخیص چهره و برخی قابلیت های هوشمند دیگر افزوده شده است.

_ دومین مطلبی که به آن نیاز داریم اطمینان از کیفیت محصولات خریداری شده می باشد. این موارد میتواند شامل کیفیت خود محصولات و خدمات پس از فروش این سیستم ها باشند که امروزه شرکت های زیادی وارد این صنعت شده اند ، پیشنهاد ما انتخاب محصولاتی هستند که کیفیت آنها سال هاست در بازار جهانی امتحان خود را پس داده اند.

معمولا برند ها انواع دوربین مداربسته مخفی و یا دوربین های مدار بسته با قابلیت های خاص را ارائه میکنند اما نکاتی مانند دوام و پایداری سیستم حفاظتی و یا نظارتی و کیفیت رابط کاربری بیشتر در زمان های طولانی تر به کار کاربران می آید.

_ سومین مسئله مشاوره با متخصصین در این زمینه برای طراحی و راه اندازی این سیستم هاست و جزئیات در این صنعت تصمیم گیرنده کیفت نهایی خدمات ارائه شده به شماست با مشاوره از متخصصین این صنعت میتوانید بهترین دوربین مداربسته برای منزل یا بهترین دوربین مداربسته دید در شب و یا هر استفاده ای که از سیستم  دوربین مداربسته دارید رانتخاب کنید